Cât au încasat marile magazine din Slatina de Black Friday și ce produse s-au vândut mai bine

Mii de slătineni au luat cu asalt, în cele trei zile de Black Friday (21 – 23 noiembrie), marile magazine de electronice şi electrocasnice din oraş pentru a profita de reducerile practicate în cadrul acestei campanii. Unii dintre principalii retaileri din România au înregistrat încasări record.

Valurile de clienți care au vânat reducerile la cele mai căutate produse au pus la grea încercare  vânzătorii, care au făcut cu greu faţă valurilor de cumpărători. Unul dintre magazinele cu vânzări record este Altex, care a depășit cu mult încasările de anul trecut în aceeași perioadă și cu mult media vânzărilor pe care magazinul le face într-o lună.
„Anul trecut, în cele trei zile de reduceri, am înregistrat vânzări de peste 6,5 miliarde de lei vechi, iar anul acesta de aproape nouă miliarde de lei vechi. Ca să aveți o idee, într-o lună normală facem încasări în medie de șase miliarde. Noi de fapt am demarat reducerile de Black Friday mai devreme. Am venit în întâmpinarea clienților noștri, pentru a evita cozile infernale, cu reduceri la anumite familii de produse, la prețuri de Black Friday, încă din data de 13 noiembrie. Din 13 până în 20 noiembrie am vândut produse de un miliard de lei pe zi. În 21 noiembrie am făcut șase miliarde lei vechi. Două miliarde am făcut în cea de-a doua zi, iar duminică am avut, de asemenea, vânzări bune. Deci, din 13 până duminică am totalizat încasări de circa 17 miliarde de lei vechi”, a declarat, pentru Olt-Alert, șeful Altex Slatina, Răzvan Sulger. 
Cel mai bine au mers la vânzare televizoarele, electrocasnicele mari și produsele IT, susțin reprezentanții marilor magazine.
„Televizoare am vândut foarte multe, chiar pot spune că am rupt gura târgului. Cel mai bine au mers televizoarele, deci, după care electrocasnicele mari, frigiderele, mașinile de spălat, aragazele etc. După aceea partea de IT, smartphone-urile, tabletele iarăși au mers bine”, a afirmat șeful de la Altex.
Acesta susține că la baza succesului au stat mai multe rețete, printre care se numără publicitatea, stocurile suficiente la produsele căutate de clienți și profesionalismul angajaților. 
„Sloganul de cel mai bun preț din România pe care îl ținem sus și în restul anului a rămas în picioare și în campania Black Friday. Chiar dacă Black Friday este o campanie practicată de toți retailerii din România, Altex a ținut, în continuare, cel mai mic preț din România. Un al doilea aspect ar fi stocurile generoase de marfă pe toate codurile vandabile care la noi au «bubuit». Deci nu ne-am rezumat la două, trei, patru sau cinci bucăți din fiecare cod, să epuizăm stocurile și să ne certăm cu lumea care vine să caute produsul X, prezentat în reclamele TV și noi să nu îl mai avem. Deci am avut stocuri suficiente pe rețelele vandabile, la produsele la care am făcut reclamă. Ar mai fi de scos în evidență profesionalismul angajaților. Avem personal foarte pregătit, care a avut forța necesară să abordeze toți clienții ca nimeni să nu rămână nemulțumit”, a mai spus Răzvan Sulger. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here