Crucea Roșie, sprijin nesperat pentru secția Neonatologie a Spitalului Slatina/FOTO

Crucea Roșie Română, Procter&Gamble și PROFI au echipat 41 de maternități de stat din România cu peste 80 de pătuțuri noi și 7.600 de lenjerii de pat, necesare pentru a oferi nou-născuților confortul de care au nevoie în primele zile de viață. Donația face parte din campania ,,Hai să dăruim un nou început pentru un nou-născut”, parte din ea mergând și la Spitalul Județean de Urgență Slatina.

În cadrul acestui proiect, Filiala Olt a Crucii Roșii Române a predat marți, 9 ianuarie, Spitalului Judetean de Urgenta Slatina, 150 de lenjerii pentru nou-născuti. Predarea-primirea s-a efectuat între directorul filialei Olt a Crucii Roșii, Sofia Simona Capisizu, și echipa de conducere a spitalului, precum si a medicului sef al secției Neonatologie, dr. Lucica Alexe.

„Maternitatea este locul în care cei mici iau contact pentru prima dată cu mediul extern, fiind un spațiu esențial atât pentru starea lor de bine, cât și a mamelor. Astfel, într-un efort colectiv, ne-am propus ca prin aceasta inițiativă să transformăm mai multe secții de nou-născuți din țară într-un loc mai bine echipat, care răspunde nevoilor acestora. Ne bucurăm să fim  alături de o inițiativă atât de frumoasă, care ne-a invitat, pe fiecare din noi, la un exercițiu de solidaritate”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roșie Română.

Campania s-a desfășurat în perioada iunie – septembrie 2017 în magazinele PROFI. Beneficiind de forța brandurilor unor produse, P&G a alocat resurse semnificative pentru a sprijini acest demers. O parte din valoarea vânzărilor cumulate prin comercializarea celor trei produse din toate magazinele PROFI participante în campanie a fost direcționată către această cauză. Identificarea nevoilor imediate existente în cadrul maternităților de stat a fost făcută cu sprijinul Crucii Roșii Române iar distribuția materialelor a demarat în decembrie.

„Această acțiune este cea mai bună dovadă că atunci când branduri puternice, ONG-uri și retaileri se unesc, pot avea un impact pozitiv în comunități și pot fi o forță dedicată binelui, o forță pentru creștere. P&G, PROFI și Crucea Roșie Română și-au propus prin acest proiect să ofere nou-născuților confortul necesar pentru a le face venirea pe lume cât mai frumoasă”, se arată într-un comunicat de presă al Crucii Roșii Olt.

Procter&Gamble deservește clienți din întreaga lume, având unul dintre cele mai puternice portofolii de mărci importante, de calitate şi de încredere, pentru mai multe produse.

Prin magazine prezente în peste 365 de localități și cu mai mult de 12.000 de angajați, PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România și se implică social pe multiple planuri pentru a veni în sprijinul copiilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here