Primăria Caracal, tur de forță în promovarea obiectivelor turistice ale fostului județ Romanați

Primăria Caracal va cheltui, anul acesta, o sumă importantă de bani pentru promovarea obiectivelor turistice ale municipiului și ale zonei fostului județ Romanați (obiective propriu-zise, dar și importante evenimente cu potențial turistic) prin intermediul Centrului Național de Informare Promovare și Turistică, înființat în urmă cu ceva timp cu finanțare prin Programul Operațional Regional 2007 – 2013.

Consiliul Local Caracal a aprobat, în prima ședință ordinară din acest an, un buget de 185.000 de lei pentru participarea la evenimente regionale și naționale și pentru organizarea unor evenimente pe plan local, totul potrivit unui plan de marketing al Centrului Național de Informare Promovare și Turistică menit să atragă cât mai mulți turiști în zona de sud a județului. Astfel, potrivit Hotărârii Consiliului Local 17/31.01.2018, inițiată de primarul orașului, Liviu Radu, Caracalul va fi prezent cu standuri la ediția de primăvară a Târgului de Turism al României, care va fi organizat de Ministerul Turismului în perioada 22 – 25 februarie, la Romexpo București, dar și la Târgul Regional de Turism al Olteniei, care va fi organizat la Craiova în perioada 9 – 11 martie și unde vor participa mai multe instituții culturale din Olt, sub egida Consiliului Județean.

Apoi, Primăria Caracal și Centrului Național de Informare Promovare și Turistică (CNIPT) vor organiza, în luna mai, un eveniment sportiv și de gastronomie internațională intitulat Street Ball & Food, dar și, în perioada 31 – 3 iunie, ediția a treia a târgului micilor producători „Produs în Romanați”.

Un concurs de graffiti pentru refacerea originală a unor fațade de clădiri și un simpozion cu teme de mare actualitate se află, de asemenea, în planul municipalității caracalene pentru acest an. În plus, pe tot parcursul anului în curs se va desfășura un studiu de piață privind industria hoteliera si a serviciilor alimentare.

„Ne-am gândit noi că este bine să ne ajutăm și să promovăm nu doar valorile Caracalului, ci și pe cele ale zonei, pentru a atrage cât de mulți turiști putem și pentru a ne vinde, în definitiv, marfa, sub toate aspectele ei. Chiar dacă suntem zonă de câmpie, avem și noi valori de mai multe feluri, tradiționale, culturale, istorice pe care încercăm să le promovăm ca obiective turistice”, a declarat primarul Caracalului, Liviu Radu.

La evenimentele curpinse în calendarul de activități al CNIPT, cu precădere la târgurile de turism din acest an, Primăria Caracal va prezenta materiale de informare și promovare a turismului local editate și tipărite în condiții de lux, care cuprind informații, în română și engleză, despre cultura tradițională, despre artiștii populari din zonă, despre clădirile aflate pe lista monumentelor istorice, despre evenimentele culturale și de altă natură cu caracter permanent din zonă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here