Examen inedit la USAMV Slatina: Studenții au prezentat produse locale după planuri proprii de marketing/ FOTO

Studenții anului III din cadrul Facultăţii de Management, Inginerie Economică în Agricultură și Dezvoltare Rurală – Filiala Slatina, au susţinut, luni, examenul la Agromarketing nu teoretic, ci practic, prezentând diverse produse agroalimentare pentru care au creat branduri şi campanii de promovare.

Studenții, împărțiți în opt echipe, au realizat standuri de prezentare a produselor, cu oferte bogate, și campanii de promovare proprii, demonstrând că au idei ingenioase și un spirit antreprenorial dezvoltat.

Au fost prezentări de produse precum mierea de Șerbănești, dulceață de căpșuni de Mărunței, zacuscă de Scornicești, bunătăți din Casa Turia, cozonac de Brâncoveni, Buchetul regal de la Cetate, prune uscate de Scornicești etc.

Un astfel de examen are ca scop punerea în practică a cunoștințelor acumulate de studenți la orele de curs, stimularea inițiativei și a creativității, a explicat directorul facultării, Victor Tița.

„Este un examen practic ce constă în susținerea publică de către opt echipe de lucru, a ideilor proprii de promovare pe piață a produselor agroalimentare sau a afacerilor viitoare de agrobusiness”, a precizat și Daniel Nijloveanu, profesor de marketing sub îndrumarea căruia au lucrat studenții.

La examen a fost de față și decanul facultării, Dinu Toma, care a lăudat munca studenților, în contextul în care ei trebuie să „conştientizeze importanţa produselor locale, importanţa consumului local”. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here