Cel mai bun somnifer natural! Ce să iei seara ca să scapi de insomnie și dureri de cap

Insomniile sunt foarte comune, iar de multe ori medicamentele nu au niciun efect. Vezi ce să consumi înainte de culcare că să te odihnești bine și să scapi de durerile de cap.

7 semne că ai un nivel scăzut de serotonină. Află cum te afectează

Un amestec din două ingrediente pe care le ai în bucătărie te scapă de durerile de cap, îți întărește imunitatea, îți da energie, te ajută să adormi și crește nivelul de hormoni ai fericirii din organism.

Descoperirea a fost făcut de dr. Matt Stone, un cercetător american care a publicat numeroase cărți de nutriție, iar cele două ingrediente sunt zahărul și sarea.

Zahărul acționează că un combustibil pentru celule, deoarece le asigura necesarul de energie. Sodiumul din sare le permite celulelor să respire și să producă energie.

În plus, ambele substanțe lupta împotriva stresului care distruge metabolismul. Dacă ai insomnii, combinația de sare și zahăr este perfectă pentru ține.

Cum o prepari

Amestecă 5 lingurițe de zahăr brun cu o linguriță de sare într-un borcan de sticlă. Păstrează substanța obținută la loc ferit de umezeală, iar seara, înainte de culcare, ia o cantitate mică între degete și pune-o sub limba. Lasă amestecul să se dizolve și vei simți efectul.

Un alt remediu pentru insomnie

Ceaiul de bananeEste un puternic somnifer natural. Aşa consideră specialiştii ceaiul de coji de banane. Acestea conţin o combinaţie uimitoare de substanţe care ajută organismul să se relaxeze şi să aibă un somn liniştit.

Astfel o cană de ceai poate combate insomnia şi chiar strarea de stres. Doar că majoritatea românilor habar n-au de proprietăţile cojilor de banană.

Coaja de banană conţine magneziu, care previne întreruperea somnului şi trezirile din timpul nopţii, potasiul, care ajută muşchii şi vasele de sânge să se relaxeze şi triptofanul, un aminoacid folosit frecvent în tratarea tulburărilor de somn.

De asemenea, cojile de banană sunt un excelent tratament împotriva depresiei şi anxietăţii, fiind o sursă naturală de serotonină, substanţă responsabilă pentru starea de bine. Să nu mai vorbim de faptul că sunt foarte bogate în fibre vegetale.

Dacă vi se pare că un ceai din coji de banană nu poate fi altfel decât oribil, atunci încercaţi să folosiţi toată banana. Prepararea este cât se poate de simplă.

Puneţi la fiert un litru de apă. Între timp, spălaţi banana cu oţet de mere sau bicarbonat şi tăiaţi-i capetele. Nu trebuie să o decojiţi şi nici să o tăiaţi.

Când apa a început să clocotească, adăugaţi banana şi lasa-ţi-o să fiarbă timp de 10 minute. După ce timpul s-a scurs, scoateţi banana şi puneţi ceaiul în cană, presărând puţină scorţişoară deasupra. Indicat este să-l beţi cu o oră înainte de culcare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here