De Black Friday, mii de slătineni au luat cu asalt marile magazine pentru a prinde reducerile puse la bătaie de retaileri. Ce produse se caută

Mii de slătineni au luat cu asalt, vineri, încă de la prima oră a dimineţii, marile magazine de electronice şi electrocasnice din oraş pentru a profita de reducerile practicate de Black Friday. 

Febra din marile magazine îi pun la grea încercare pe vânzători, care fac cu greu faţă valului de cumpărători. 
Ca şi anul trecut, Altex Slatina este unul dintre cele mai căutate magazine în aceste zile, coada clienţilor întinzându-se pe zeci de metri şi pe mai multe rânduri. Responsabilii magazinului îşi freacă de pe acum mâinile a profit.
„Anul trecut în cele trei zile de reduceri am înregistrat vânzări de peste 6,5 miliarde de lei vechi, iar anul acesta estimăm vânzări mai mari decât în 2013. De regulă, în trei zile de reduceri încasăm cât într-o lună”, a declarat şeful magazinului, Răzvan Sulger.
Studiu printre cumpărători
Circa 4,75 milioane de români cu vârsta între 18 şi 65 de ani doresc să cumpere produse de Black Friday, cu 1,3 milioane mai mulţi decât în 2013, primele trei categorii vizate fiind electrocasnicele mici, televizoarele şi telefoanele mobile, potrivit unui studiu Millward Brown.La fel ca în anii precedenţi, în rândul bărbaţilor şi al segmentului de tineri (24 – 34 de ani) se observă un nivel al intenţiei de cumpărare semnificativ mai ridicat decât la nivelul populaţiei generale. Faţă de media generală de 13% a celor care au auzit de Black Friday şi spun că „sigur vor cumpăra”, în cazul bărbaţilor media urcă la 15% iar în cazul tinerilor la 16%, menţionează studiul.

De Black Friday 2014 lista de cumpărături este compusă, în medie, din două categorii de produse. Pe această listă se regăsesc cel mai frecvent electrocasnicele mici (36%) cum ar fi aspiratoarele, mixerele, roboţii de bucătărie, urmate de televizoare (30%) şi telefoane mobile (20%), potrivit intenţiei de achiziţie.

Pe lista se mai regăsesc, în ordine, hainele (17%), laptopuri (15%), tablete (12%), electronice (12%), frigidere (11%), maşini de spălat (9%) şi încălţăminte (8%).

În ceea ce priveşte magazinele luate în calcul pentru cumpărături de Black Friday, topul primelor nume menţionate de respondenţi este format din eMAG, Altex, Flanco, Carrefour, Domo, Media Galaxy, Auchan, Kaufland, cora şi Dedeman.

Potrivit cercetării, numărul românilor care au auzit de reducerile din cadrul Black Friday a ajuns anul acesta la 63% în rândul persoanelor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 65 de ani. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, sunt cu aproape o treime mai multe persoane (cu peste 1,7 milioane mai multe persoane) care ştiu acum de Black Friday.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.