Atenție: Registrul de evidenţă fiscală pentru persoane fizice nu se eliberează de către organul fiscal

Persoanele fizice care au obligaţia întocmirii registrului de evidenţă fiscală trebuie să înscrie informaţiile care stau la baza determinării venitului net anual/pierderii nete anuale cuprinse în Declaraţia privind venitul realizat din România şi să înregistreze venitul brut anual în funcţie de natura activităţii, pe fiecare sursă din cadrul fiecărei categorii de venit. Registrul în discuție nu se eliberează în formă tipizată, precum registrul de evidenţă fiscală folosit de agenţii economici.        

Registrul de evidenţă fiscală se completează anual cu totalul veniturilor şi totalul cheltuielilor efectuate în scopul realizării acestora, în anul curent, pentru întreaga perioadă de activitate desfăşurată în anul fiscal precedent, până la data depunerii Declaraţiei privind venitul realizat din România, dar nu mai târziu de termenul de depunere stabilit de lege, respectiv 25 mai, potrivit unui comunicat de presă al Administrației Județene a Finanțelor Publice Olt.

Registrul de evidenţă fiscală se întocmeşte în formă scrisă sau electronică, respectând modelul şi conţinutul precizat în Anexa 1 a Ordinului nr. 3.254 din 19 decembrie 2017 privind Registrul de evidenţă fiscală pentru persoanele fizice, se păstrează la domiciliul fiscal al contribuabilului/sediul asocierii  şi se completează într-un singur exemplar.

Acesta nu se eliberează în formă tipizată similar registrului de evidenţă fiscală folosit de agenţii economici, se precizează în comunicatul citat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here