Casa de Pensii Olt reia activitatea de relații cu publicul la ghișee. Care este programul de lucru

Având în vedere trecerea de la starea de urgență la starea de alertă, începând cu data de 15 mai Casa Județeană de Pensii Olt reia activitățile privind acordarea de relații la ghișeele instituției.

Programul cu publicul va fi zilnic, de luni până joi, între orele 8,00 -16,30.

La Ghișeul nr. 2 se depun cereri pentru acordarea ajutoarelor de deces (însoțite de documentația necesară).

Plata ajutorului de deces se va efectua în continuare prin cont bancar sau prin serviciile poștale.

La Ghișeul nr. 3 de depun cereri de deschidere a drepturilor de pensie/ modificări drepturi de pensie (însoțite de documentația necesară)

Activitatea se va rezuma strict la depunerea acestora și la primirea numărului de înregistrare.

La Ghișeul nr. 6 se depune cereri pentru eliberarea formularului utilizat în relația cu R.F. Germania „Notificarea calității de neasigurat în sistemul de securitate socială din România”.

Plata contribuției de asigurări sociale pentru persoanele care au încheiat contract de asigurare socială în baza Legii nr.263/2010 se va efectua prin virament bancar în contul IBAN ROTREZ50622210304XXXXX, cod fiscal 13603453, beneficiar Casă Județeană de Pensii Olt, cu precizarea datelor de identificare ale plătitorului: nume, prenume, CNP, sau prin mandat poștal cu precizarea datelor de identificare ale plătitorului.

Activitatea de acordare a audiențelor și consilierile de specialitate se vor realiza, în continuare, telefonic sau prin email.

Informațiile solicitate de petiționari vor fi oferite telefonic de luni până joi, între orele 8.00-16.30, iar pentru ziua de vineri între orele 8.00-14.00 sau la adresele de e-mail cjpolt@rdslink.ro sau petiții@cjpolt.ro

Numerele de telefon la care funcționarii CJP pot fi contactați sunt 0249.411.634 și 0249.414.647.

În vederea desfășurării controlate a activității de relații cu publicul, începând din data de 15.05.2020, au fost luate următoarele măsuri:

  • asigurarea afluxului controlat al publicului în spațiul destinat
  • folosirea produselor dezinfectante
  • respectarea distanței sociale și obligativitatea utilizării măștilor de protecție

Pentru faptul că serviciile instituției se adresează cu preponderență segmentului vulnerabil de populație (peste 65 ani), în scopul protejării acestora și pentru evitarea contactului fizic direct și respectarea distanței sociale corespunzătoare, se recomandă folosirea, în continuare, a mijloacelor de comunicare folosite pe perioada stării de urgență, și anume poșta electronică și site-ul instituției de unde se pot descarca formularele necesare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here