Acasă International Microsoft a d...

Microsoft a dat 20 de miliarde de dolari pe o companie despre care nu a auzit nimeni. Motivul este incredibil

Microsoft a anunțat la începutul săptămânii că achiziționează Nuance Communications pentru 19,7 miliarde de dolari, inclusiv datoriile companiei. Este cea de-a doua cea mai mare achiziție a companiei, după LinkedIn, potrivit Honestcolumnist.

Nuance, companie de inteligență artificială, nu este la fel de cunoscută ca multe dintre achizițiile de profil făcute de Microsoft sub conducerea CEO-ului Satya Nadella, care s-au concentrat mai ales asupra consumatorilor. De exemplu, Mojang, producătorul Minecraft și producătorul de jocuri video ZeniMax. Chiar și LinkedIn, rețeaua socială profesională, se concentrează mai mult pe persoane, decât pe furnizarea de servicii întreprinderilor.

Nuance, cu venituri de 359 de milioane de dolari în trimestrul patru, realizează tehnologie de recunoaștere vocală și puțini au auzit de ea. Nuance a fost o parte integrantă a dezvoltării funcției vocale Siri, „asistentul” vocal Apple, care alimentează totul, de la iPhone, la Apple Watch, până la HomePod.

Microsoft își concentrează tot mai mult pe eforturile pe oferirea tehnologiei de recunoaștere vocală, prin intermediul platformei sale de cloud computing.

Azure, care este a doua cea mai mare platformă de cloud computing după Amazon Web Services, este o parte-cheie a strategiei Microsoft. De fapt, Azure și recunoașterea vocală sunt tocmai motivul pentru care Microsoft a fost atât de interesat de Nuance.

Microsoft și Nuance au deja un parteneriat care îi ajută pe medici cu instrumente bazate de AI să reducă timpul petrecut în cartografierea pacienților. Potrivit Reuters, Nuance funcționează deja în 77% din spitale.
Tendința către utilizarea tehnologiei pentru a asigura o distribuție mai bună a asistenței medicale nu se va schimba prea curând, iar Microsoft se află într-o poziție unică de a valorifica acest lucru.

Anul trecut, Microsoft a introdus „Cloud for HealthCare”, un set de instrumente pentru furnizorii de asistență medicală. Acesta poategestiona totul, de la programarea pacienților la dosarele medicale, până la colaborarea cu alți medici.

Strategia globală de cloud a Microsoft este diferită de cea a Amazon. Microsoft pare să facă un efort special de a construi „platforme pe o platformă” pentru a deservi diverse industrii verticale, cum ar fi asistența medicală. pre deosebire de Amazon, Microsoft produce software deja utilizat de milioane de companii și organizații. Majoritatea dintre ele folosesc probabil deja instrumentele Microsoft Office, Outlook pentru e-mail și acum Cloud for HealthCare.

Sursa: capital.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here