Smart Office, un start perfect pentru afacerea ta. Click AICI pentru detalii

O afacere „la cheie” este visul oricărui antreprenor: să aibă toate documentele puse în ordine, să obțină aprobări fără să alerge de la un ghișeu la altul, să depună la timp declarațiile. Echipa Smart Office le face pe toate, rapid și la un preț corect.

Smart Office, birou de consultanță în afaceri, s-a deschis recent în Slatina, strada Sevastopol nr.2,clădirea Olt Proiect, în zona Trezoreriei. Specialiștii de aici vin în sprijinul celor care vor să-și deschidă o afacere, dar și a antreprenorilor care vor să își diversifice portofoliul sau să facă anumite schimbări la societățile pe care le administrează.

„Indiferent de instituția cu care urmează să colaborezi, DOSARUL CU ȘINĂ, în care trebuie să adaugi o mulțime de documente, este nelipsit. Dacă adăugăm restricțiile impuse de pandemie, cozile de la ghișee, legislația stufoasă și ambiguă, atunci lucrurile se complică și mai tare. Pentru a nu le tăia din start elanul viitorilor antreprenori, ne-am asumat rolul de liant între ei și instituțiile statului”, spune reprezentantul Smart Office.

Dacă aveți nevoie de consultanță pentru înființări sau radieri firme, adăugare sau modificare coduri CAEN, majorare de capital, suspendare activitate, schimbare sau găzduire sediu social, salarizare, resurse umane, depunere declarații unice în spațiul privat virtual și alte servicii pentru persoane fizice sau firme, nu ezitați să îi contactați! Mai multe detalii găsiți pe pagina de Facebook: Smart Office Slatina.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here