Anunţ oficial pentru românii care au contract cu PPC, fostul ENEL. Ce se întâmplă cu facturile din luna septembrie

PPC România vine cu o veste tristă pentru clienţii săi. Astfel, aplicațiile și serviciile companiei nu vor mai fi disponibile în totalitate, ceea ce ănseamnă că românii care au contract cu compania nu vor putea accesa anumite funcții digitale.

Ce se va întâmpla cu facturile din luna septembrie dacă ai contract cu PPC, fostul ENEL. Compania a precizat că situaţia se va remedia până la 24 septembrie. Acest lucru înseamnă că, până la această dată, clienții ar putea să nu-și poată plăti facturile prin aplicație, pentru că vor exista erori. În aceste condiţii, clienţii PPC vor fi nevoiți să apeleze la partenerii bancari sau la de plata self-pay. Cei care prefera plata in numerar vor putea înregistra plățile doar începând cu data de 24 septembrie, anunță PPC.

„În perioada 19 – 23 septembrie, lucrăm la actualizarea sistemelor noastre informatice, ca parte a procesului de migrare a acestora la Grupul PPC”, a transmis compania, care vine şi cu unele precizări:

  • este important să știi că, doar luna aceasta, perioada de transmitere a indexului autocitit va fi în intervalul 24 septembrie, ora 09:00, până pe 30 septembrie, ora 19:00, deoarece ne actualizăm sistemele informatice, ca parte a procesului de migrare a acestora la Grupul PPC.
  • în perioada în care ne actualizăm sistemelor informatice, cuprinsă între 19 și 23 septembrie, vei putea încheia un contract doar într-unul dintre magazinele noastre sau prin intermediul agenților din teren. Serviciul de contractare online va fi indisponibil în acest interval.
  • poți plăti factura PPC pe toată perioada cât vom lucra la actualizarea sistemelor noastre informatice. Modalitățile pe care le poți utiliza pentru plata facturii în această perioadă sunt: direct debit, internet/ mobile banking, ATM, numerar și transfer bancar. Nu se vor putea face plăți prin intermediul aplicației myPPC.
  • dacă plătești factura în aceste zile, vom înregistra plata, însă informațiile referitoare la sold vor fi actualizate după ce serviciile noastre digitale vor fi din nou active. Este important să știi că termenul de plată al facturii rămâne același, chiar dacă noi vom procesa ulterior datele soldului.

Nu este singura veste proastă de la PPC! Compania precizează că transmiterea indexului aferent consumului pentru luna septembrie se va putea face începând cu 24 septembrie, până pe 30 septembrie, ora 19:00. În ciuda indisponibilităţii anumitor servicii, magazinele PPC Romania şi call centerul vor funcționa conform programului normal. Totuși, timpul de așteptare ar putea fi mai mare.

Sursa: romaniatv.net

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.