Spitalul Slatina: Prioritatea noastră este nu doar îngrijirea de calitate, ci și comunicarea deschisă cu pacienții și aparținătorii

Reprezentanții Spitalului Județean de Urgență Slatina spun că prioritatea unității sanitare nu este doar să ofere o îngrijire de calitate celor aflați în suferință, ci și să aibă o comunicare deschisă cu toți pacienții și aparținătorii acestora.

Astfel, într-o postare pe rețelele de socializare, conducerea celei mai mari unități spitalicești din Olt îi încurajează pe pacienți și/sau aparținători ca, atunci când au nelămuriri sau sugestii, să îi contactele direct pe reprezentanții spitalului.

„La Spitalul Județean de Urgență Slatina, prioritatea noastră este să oferim nu doar îngrijire de calitate, ci și o comunicare deschisă și transparentă cu pacienții și aparținătorii lor. Credem cu tărie că o informare corectă și rapidă contribuie la confortul și siguranța tuturor.

De ce este important? Pentru că fiecare pacient are dreptul să înțeleagă clar situația sa medicală, iar fiecare aparținător merită să fie informat corect, în limitele legale, despre starea celor dragi. Comunicarea eficientă ne ajută să identificăm nevoile specifice ale fiecăruia și să ne îmbunătățim serviciile constant.

Comunicăm prin dialog direct, documente medicale, site-ul spitalului și chestionarele de satisfacție, toate menite să vă ofere o experiență cât mai plăcută și sigură. De asemenea, respectăm cu strictețe confidențialitatea informațiilor personale și medicale.

Vrem să fim mai buni! Pentru a îmbunătăți continuu serviciile oferite, feedback-ul vostru este esențial. Puteți să ne spuneți părerea prin chestionarele de satisfacție disponibile la internare, pe site-ul nostru sau prin SMS.

Dacă aveți orice nelămurire sau sugestie, vă încurajăm să ne contactați direct. Suntem aici pentru dumneavoastră și ne dorim să rezolvăm împreună orice problemă, înainte de a apela la alte canale de comunicare.

Împreună, putem construi un sistem medical mai bun, în care fiecare pacient să se simtă protejat, informat și respectat. Comunicarea este cheia către o relație solidă de încredere între spital și dumneavoastră!”, se arată în materialul postat pe Facebook de conducerea Spitalului Slatina.

https://www.spjslatina.ro/…/pagi…/Ghidul_pacientului.pdf

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here