Abonaţii Companiei de Apă Olt, anunţaţi prin SMS când apar întreruperi la apă

Câteva mii de abonaţi ai Companiei de Apă Olt (CAO) sunt anunţaţi prin SMS atunci când se întrerupe distribuirea apei potabile, din diverse motive. Sistemul este gratuit şi a devenit funcţional din luna octombrie, reprezentanţii companiei spunând că au luat ca exemplu băncile, care anunţă clienţii când trebuie să-şi plătească ratele, sau lanţurile de supermarketuri, care trimit tot prin SMS anunţă ofertele.

Directorul sediului secundar Slatina al CAO, Florea Raţă, a declarat pentru Gazeta Nouă că, începând cu luna octombrie 2016, persoanele care au comunicat numărul de telefon mobil, la încheierea contractului de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, primesc și SMS pentru lucrările programate pe rețelele publice de alimentare cu apă și de canalizare din municipiul Slatina.

Reprezentantul companiei a adăugat că serviciul este disponibil şi abonaţilor mai vechi, la cerere. Florea Raţă spune că el a insistat pentru implementarea acestui mod de interacţionare cu clienţii, inspirat fiind de modul de operare al băncilor sau lanţurilor de supermarketuri.

„Orice abonat din Slatina poate să meargă la Serviciul Contractare de la Compania de Apă Olt şi să-şi transmită numărul de telefon pentru a fi anunţat printr-un SMS atunci când se fac lucrări de acest gen. Sunt deja câteva mii de clienţi ai companiei care beneficiază de acest serviciu. Mi se pare un demers normal, iar am insistat pentru acest serviciu, de luni de zile. Atât timp cât banca îţi transmite prin SMS că trebuie să plăteşti rata, iar supermarketurile că au nu  ştiu ce ofertă, de ce să nu implementăm şi noi ceva similar, la Compania de Apă”, a declarat, pentru Gazeta Nouă, Florea Raţă.

Deocamdată, serviciul este implementat doar pentru abonaţii Companiei de Apă din Slatina.

„Aşteptăm să vedem cum funcţionează şi, fără doar şi poate, se va extinde la nivelul întregului judeţ, acolo unde compania îşi desfăşoară activitatea. Probabil că abonaţii au fost surprinşi că au primit mesaje text, sistemul fiind implementat doar din luna octombrie”, a mai declarat Florea Raţă.

Reprezentanţii CAO vor ca, în foarte scurt timp, să poată anunţa clienţii, în timp real, atunci când apar avarii în sistem.

„Deocamdată, clienţii sunt informaţi prin SMS doar despre întreruperile planificate. Urmează să vedem cum vom proceda şi atunci când există avarii, pe anumite străzi, unde putem să închidem alimentarea cu apă până la rezolvarea problemei. Studiem această problemă şi, probabil că în scurt timp, vom veni cu o soluţie. Colegii de la IT lucrează şi pentru reducerea timpului de transmitere a SMS-ului”, a mai spus directorul CAO. (Autor Ionuț Jifcu)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here