Concursurile pentru ocuparea zecilor de posturi vacante la Primăria Slatina, în linie dreaptă

Deși Ministerul Finanțelor a anunțat în urmă cu o săptămână că a decis suspendarea temporară a ocupării posturilor vacante din instituțiile bugetare, calendarul concursurilor anunțate de Primăria Slatina pentru ocuparea a zeci de posturi vacante merge mai departe. Reprezentanții municipalității susțin că, cum nu au primit nimic oficial de la Ministerul Finanțelor, organizarea concursurilor urmează conform graficului.

„Noi nu am primit nici un document oficial în legătură cu o asemenea decizie, așa că organizarea concursului pentru posturile vacante merge înainte. Asta nu înseamnă că, dacă mâine primim ceva oficial, nu se oprește totul. Repet, însă, că, deocamdată, nu am primit nimic”, a declarat, pentru OLT-ALERT, Claudiu Stăncioiu, viceprimar al Slatinei.

Citește și SRI Olt, luat la puricat. Țuțuianu: „Vom verifica date, documente, informații”

Potrivit site-ului Primăriei Slatina, Serviciul Public Direcţia Administrare Patrimoniu angajează doi șefi de birou, respectiv la Biroul Administrare Contracte și la Biroul Evidenţă Domeniul Public şi Privat, dar și un șef al Serviciului Unitatea Locală de Monitorizare. Proba scrisă a concursului pentru ocuparea acestor posturi se va desfăşura pe 20 martie, începând cu ora 10.00, proba de interviu urmând a fi susținută de candidați în 22 martie, de la ora 14.00. Înscrierea la concurs se putut face în perioada 17 februarie – 8 martie.

Concursul pentru aceste posturi este programat pentru 21 martie, ora 10.00 – proba scrisă şi 23 martie, ora 14.00 – interviul.

Citește și Bani pentru primari: PSD propune majorarea indemnizaţiilor aleşilor locali

De asemenea, Direcţia de Patrimoniu angajează şi 38 de consilieri, referenţi și inspectori, concursul pentru ocuparea acestor posturi fiind programat pentru 21 martie, ora 10.00, când va avea loc proba scrisă, şi 23 martie, când, începând cu ora 14.00, va avea loc proba interviului.

Mai exact, Direcţia de Patrimoniu organizează concurs pentru următoarele posturi:

• consilier, clasa I, grad profesional asistent – 2 posturi; consilier, clasa I, grad profesional debutant -1 post; referent, clasa a m-a, grad profesional asistent -1 post la Biroul Administrare Contracte;

Citește și OFICIAL – Românii vor avea o nouă SĂRBĂTOARE NAŢIONALĂ

• referent, clasa a m-a, grad profesional asistent – 4 posturi; referent, clasa a m-a, grad profesional debutant – 4 posturi – la Compartimentul Inspecţie Domeniu Public şi Privat; 

inspector, clasa I, grad profesional asistent – 1 post; inspector, clasa I, grad profesional debutant – 1 post; referent, clasa a III-a, grad profesional asistent – 1 post la Compartimentul Recuperare Creanţe;

” inspector, clasa I, grad profesional asistent – 2 posturi; inspector, clasa I, grad profesional debutant -1 post la Biroul Evidenţă Domeniul Public şi Privat;

• inspector, clasa I, grad profesional asistent -1 post; inspector, clasa I, grad profesional debutant -1 post la Serviciul Unitatea Locală de Monitorizare;

Citește și Șeful DIICOT Olt, Claudiu Negrilă, tras în linia a doua. A fost înlocuit cu Alexandru Dragomir

• inspector, clasa I, grad profesional debutant -1 post la Biroul Programe de Dezvoltare Locală;

• inspector, clasa I, grad profesional asistent -1 post; inspector, clasa I, grad profesional debutant -1 post; referent, clasa a III-a, grad profesional superior -1 post la Compartimentul Îndrumare Asociaţii de Proprietari;

• inspector, clasa I, grad profesional asistent – 2 posturi; inspector, clasa I, grad profesional debutant -1 post la Compartimentul Achiziţii;

• inspector, clasa I, grad profesional asistent – 2 posturi; inspector, clasa I, grad profesional debutant -1 post la Compartimentul Resurse Umane, Relaţii cu Publicul;

• consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent – 2 posturi; consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant -1 post la Compartimentul Juridic;

• consilier, clasa I, grad profesional asistent – 3 posturi; consilier, clasa I, grad profesional debutant – 2 posturi la Biroul Contabilitate.

Citește și Fiscul a colectat mai mult decât și-a propus, în 2016, în Olt. Ce au pățit zeci de mii de contribuabili

În cazul celor două concursuri dosarele de înscriere au putut fi depuse în perioada 17 februarie – 8 martie.

Un alt concurs s-a organizat în 7 martie (proba scrisă) pentru ocuparea a nouă posturi tot în cadrul Direcției Patrimoniu, posturi neocupate după ce mai mulți candidații înscriși nu s-au prezentat, cei care au fost prezenți fiind, cu toții, respinși. Astfel că, în acest context, concursul va fi reluat. Este vorba de două posturi de șofer, două de muncitor calificat I, două posturi de muncitor calificat II, de un post de muncitor calificat III și de un post de îngrijitor. La concurs a mai fost scos un post de șef de birou, pentru care nu s-a prezentat nimeni la concurs.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here