Actualul manager al Spitalului Județean de Urgență Slatina, Cătălin Rotea, marchează o premieră la unitatea sanitară pe care o conduce de doar șase luni: el face apel la pacienți și aparținători să îl contacteze în mod direct atunci când apar probleme de orice fel.
Managerul spitalului slătinean a lansat acest apel luni dimineață, pe pagina sa de Facebook, unde și mulțumește unui cetățean care a postat în mediul virtual un filmuleț în care apar gândaci în saloanele de la etajul cinci al spitalului. Datorită acestui filmuleț, problema a fost rezolvată în doar două ore.
În mesajul postat pe Facebook, Cătălin Rotea își face publică adresa electronică prin care poate fi contactat de pacienți și le reamintește programul său de audiențe.
„De la preluarea mandatului meu de manager al SJU Slatina, mi-am propus să nu fac administrație prin intermediul rețelelor de socializare, dar sunt situații în care, opinia publică trebuie să fie informată, iar aceasta este una dintre ele.
Nu vreau să vorbesc despre drama care s-a întâmplat în secția de Psihiatrie a Spitalului, pentru că este momentul să lăsăm familiile și prietenii celor plecați de la noi să-și ia rămas bun de la ei și să se roage la Dumnezeu să-i odihnească și să-i ierte.
Vreau să vorbesc despre clipul video care sesiza existența unor insecte, într-o secție a spitalului și să-i mulțumesc persoanei care l-a publicat, pentru că, astfel, problema a fost rezolvată în maxim 2 ore de la postare, în saloanele de la etajul 5.
Cu siguranță, suntem un spital departe de a fi perfect, dar în fiecare zi ne îmbunătățim activitatea și vom ajunge la standardele pe care toți locuitorii județului Olt și le doresc, prin investițile majore ce urmează a fi derulate. Cu siguranță, din cei 1800 de angajați ai Spitalului, vor exista momente când fiecare vom greși. Cu siguranță, în cele mai bine de 500 de spații ale Spitalului (saloane, camere de tratament, camere de gardă etc.) vor apărea imperfecțiuni, care vor fi remediate (nu peste noapte evident, dar vor fi remediate).
Rugămintea pe care o adresez tuturor pacienților sau aparținătorilor, care ajung la SJU Slatina, este să ne ajute să ne îmbunătățim activitatea și dincolo de libertatea de exprimare a fiecăruia, în spațiul virtual sau în presă, să-mi comunice în mod direct problemele pe care le sesizează, pentru ca acestea să fie soluționate cu celeritate, în cazul în care nu au fost observate deja.
Contul meu Facebook este unul public, adresa mea de e-mail este: catalin.rotea@gmail.com, iar programul de audiențe pentru aparținători și pacienți este în fiecare miercuri, de la ora 10:00 la ora 13:00. Printr-o atitudine constructivă, deschisă și transparentă de ambele părți, putem aduce SJU Slatina la standardele pe care ni le dorim cu toții pentru familiile noastre”, a scris, pe Facebook, Cătălin Rotea.