Compania de Apă Olt, măsuri pentru protejarea clienților și angajaților

Compania de Apă Olt va suspenda, pe perioadă nedeterminată, activitatea Biroului Unic a Compartimentului Citire Facturare și a serviciului Registratura, informează, informează conducerea societății. Măsura a fost luată pentru a-i proteja atât pe beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare, cât și pe angajații companiei care lucrează cu clienții, în contextul epidemiei de coronavirus.

Beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare vor primi facturile pentru luna martie cu un consum estimat, cu posibilitatea prelungirii acestei măsuri și pentru lunile următoare.

Pentru a obține informații sau a depune documente pentru obținerea de avize și autorizații, angajații CAO stau la dispoziția clienților adresa de e-mail: clienti@caolt.ro, serviciul poștal sau numărul de telefon: 0728 851 752.

„Acestea vor fi soluționate în cel mai scurt timp, iar clienții nostri vor primi raspunsurile pe e-mail sau poștă”, a declarat directorul general al CAO, Cătălin Ușurelu.

Pentru sesizarea problemelor legate de sistemul de alimentare cu apă și canalizare, dar și alte interventii pe rețele, cetățenii au la dispoziție numărul de telefon de la Dispecerat, 0249.423.419.

„Activitatea la casieriile Companiei de Apă Olt se desfășoară după program normal, dar facem apel la cetățeni să păstreze distanța față de ceilalți clienți aflați în incinta casieriei”, a mai precizat șeful CAO.

Beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare din localitățile Vitomiresti, Vulturesti, Dobroteasa și Valea Mare pot plăti facturile la birourile Companiei de Apă Olt din sediile primăriilor.

Pentru plata facturilor, reprezentanții companiei recomandă clienților utilizarea metodelor de plată on-line, cardul bancar. Beneficiarii CAO au la dispozitie și aplicatia CAOmobile, pe care o pot folosi pentru a evita deplasările la casierii.

„Compania de Apă este alături, și în această perioadă, de beneficiarii serviciilor publice de alimentarea cu apă și canalizare, cu toate informațiile de care au nevoie și cu intervenții prompte, în caz de avarii pe rețelele de apă, dar trebuie să fim cu toții responsabili și să ne protejăm unii pe alții”, este apelul făcut de conducerea CAO.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here