Circulaţia trenurilor se desfăşoară în condiţii de iarnă. Întârzieri de sute de minute

Circulaţia trenurilor CFR Călători se desfăşoară în condiţii de iarnă severă, iar trenul IR 1770 Galaţi – Bucureşti Nord are o întârziere de 180 de minute, după ce automotorul Desiro a fost înlocuit în staţia Făurei cu locomotivă cu vagoane, din cauza gerului, a informat marţi operatorul feroviar naţional de transport călători.

De asemenea, IR 1750 Suceava – Bucureşti Nord a acumulat 130 de minute de întârziere, IR 1892 Craiova – Bucureşti are 70 de minute de întârziere, iar IR 1826 Tg. Jiu – Bucureşti 35 de minute.

Reprezentanţii CFR Călători au dat asigurări că siguranţa şi securitatea pasagerilor sunt asigurate.

Potrivit companiei, traficul feroviar a fost întrerupt între staţiile Radoieşti – Olteni, după ce o şină s-a fisurat din cauza gerului, iar trenul IR 1594 Craiova – Bucureşti Nord a fost oprit până la remedierea deficienţei, timp în care sistemul de încălzire a fost funcţional. Trenul a sosit în Gara de Nord după o întârziere de mai bine de 100 de minute.

Totodată, la Târgu Ocna, a fost fisurată şina de cale ferată, iar trenul R 5202 Siculeni – Focşani a staţionat de la ora 7:00 în gară, până la remedierea problemei. Şi această garnitură a plecat la ora 9:45, după ce a înregistrat 162 de minute de întârziere.

În ceea ce priveşte trenul IR 1770 Galaţi – Bucureşti Nord, care încă nu a ajuns în Gara de Nord, CFR Călători menţionează că, din cauza temperaturilor scăzute, automotorul Desiro a fost schimbat în staţia Făurei şi înlocuit cu locomotivă cu vagoane. Călătorii au fost preluaţi cu această garnitură pentru continuarea călătoriei, iar trenul se află în circulaţie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here