REZULTATE EVALUARE NAŢIONALĂ 2015: 78,52% dintre elevii din Olt au obţinut medii peste 5

Rezultatele obţinute de elevii din Olt la Evaluarea Națională pentru clasa a VIII-a de anul acesta au crescut spectaculos atât faţă de cele de la evaluarea din 2014, cât, mai ales, faţă de cele obţinute la simulările din luna februarie, peste 78% dintre elevi obţinând medii peste 5, înainte de contestaţii.

Procentul mediilor peste 5 obținut anul acesta de elevii din Olt la Evaluarea Națională pentru clasa a VIII-a este de 78,52, cu o creștere de 14 procente față de anul 2014 și de 32 de procente față de rezultatele înregistrate la simulările Capacităţii din februarie. Dintre cei 3.800 de elevi înscrişi pentru evaluarea cunoştinţelor, 2.639 au primit medii între 5 şi 9,99, 10 absolvenţi ai clasei a VIII-a obţinând media 10.

La limba şi literatura română 2.929 de elevi (86,89% din totalul înscrişilor) au obţinut note între 5 şi 9,99, iar 49 de copiii au primit nota maximă. La matematică, 2.129 de elevi (64,93%) au luat note între 5 şi 9,99, 128 obţinând nota 10.

Numărul celor care nu au reuşit să treacă de media 5 este de 725, reprezentând 21,48% din totalul elevilor înscrişi.

Rezultatele au fost afişate vineri, elevii nemulţumiţi având posibilitatea să depună în aceeaşi zi, între orele 16.00 – 20.00, contestaţii. Acestea vor fi rezolvate în perioada 27 – 29 iunie, rezultatele finale urmând să fie afişate în data de 30 iunie.

Rezultatele obţinute la Evaluarea Naţională de elevii din Olt pot fi consultate AICI.

1 COMENTARIU

  1. Daca transpareta apei a crescut cu 14% putem trage concluzia ca aceasta este de mai buna calitate? Daca “specialistii” de la ISJ ar face o ” matrice de specificatie” utilizand RBT (taxonomia Bloom revizuita) ar constata ca subiectele au fost preponderent la nivelul reamintire – aplicare adica rote learning . (cu aproximati 30% mai multe la acest nivel fata de anul trecut.). Asteptam interpretarea “profesionista” a razultatelor!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here