Bătaie pe cele 14 posturi de poliţişti scoase la concurs de IPJ Olt. Ce documente se cer la înscriere

În primele două zile de la demararea procesului de înscriere, la Inspectoratul de Poliţie Judeţean Olt au fost depuse 200 cereri pentru cele 14 posturi vacante de agenţi, care vor fi ocupate prin încadrări din sursă externă.

Inspectoratul de Poliţie Judeţean Olt reaminteşte că toate posturile scoase la concurs sunt în specialitatea ordine publică, fiind prevăzute în cadrul posturilor de poliție comunale sau polițiilor comunale, potrivit unui comunicat al instituţiei.

„Înscrierile se fac personal, indiferent de localitatea unde își are domiciliul candidatul și doar la unitățile de recrutare în al căror stat de organizare se regăsește postul/structura pentru care optează fiecare candidat. De exemplu, candidații care doresc să se înscrie la concurs pentru un post în Inspectoratul de Poliție Județean Olt vor depune cererea la sediul I.P.J. Olt, din municipiul Slatina, strada M. Eminescu, nr. 19”, se mai arată în documentul precizat.

Este interzisă înscrierea prin fax, prin poștă, prin orice alte mijloace sau de către o altă persoană în afara candidatului, astfel că nu vor fi luate în considerare cererile de înscriere transmise în orice altă modalitate decât personal, documentele urmând a fi restituite candidaților care procedează neregulamentar.

Dosarele de recrutare vor fi depuse, în volum complet, până la data de 15.04.2016, în zile lucrătoare, la structura de resurse umane a unităţii unde s-au înscris, respectiv I.P.J. Olt, şi vor cuprinde următoarele documente:

  • cererea de înscriere şi CV;
  • copii legalizate ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului (copii legalizate a diplomei de bacalaureat și a foii matricole);
  • copii ale actului de identitate, carnetului de muncă şi, dacă este cazul, livretului militar;
  • copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă;
  • autobiografia şi tabelul nominal cu rudele candidatului;
  • cazierul judiciar;
  • caracterizarea de la ultimul loc de muncă, respectiv din instituţia de învăţământ în cazul absolvenţilor în primul an de la absolvire;
  • 3 fotografii tip buletin de identitate;
  • două fotografii color 9 x 12 cm;
  • fişa medicală-tip de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne;
  • declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare;
  • copia permisului de conducere.

De asemenea, și completarea dosarelor de recrutare se face personal.

1 COMENTARIU

  1. Politia – are un rol bine determinat în societatea noastră: de a pupa funduri libidinoase de politicieni de mucava și afaceriști de carton, pentru un pumn rușinos și prăpădit de arginți. Îi slujesc cu smerenie, în toate, li se închină și răspund, docil, la comenzi. Își unesc forțele când e vorba să distrugă imaginea, demnitatea, oamenilor, care au indraznit să spună ,, SICTIR” clanurilor mafiote atotputernice. Politia iti fabrică acum dosare, iti vor pune cătușe si te vor arunca în spatele gratiilor, luîndu-ti, pe nedrept, LIBERTATEA.
    Romanii trebuie alungati de pe aceste pamanturi! Nu merita aceasta tara! Nu le trebuie parlament si alegeri pentru tampiti? LEGILE sa le faca mafia si POLITIA !!! Acum pleaca din tara doar medicii: trebuie ras tot, sa plece cat mai multi, sa plece toti, sa se sature de relele care li se fac, sa crape si sa dispara. Romania sa ajunga un iad unde nimeni dintre indivizii acestui popor blestemat sa nu mai vrea sa traiasca. De asta va avea grije politia.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here