Podul de peste Olt a CEDAT iarăși la Slatina: Vor fi noi RESTRICȚII de circulație/Va fi trafic de coșmar

Podul de peste râul Olt la ieșirea din Slatina a cedat din nou, în patru locuri de data aceasta. Urmează să fie demarate reparații care vor dura aproximativ trei săptămâni, timp în care vor fi introduse din nou restricții de circulație.

Este vorba de patru gropi care necesită lucrări de reparații, două „bandajate” cu plăci din metal și două în formare.

În cel mult o lună vor începe lucrările de reparații, potrivit conducerii Secției Drumuri Naționale (SDN) Slatina.

„Sunt patru gropi în Podul Olt, una pe care am amplasat o placă mare de metal, mai este una cu o placă de metal mai mică şi mai sunt încă două în formare. În procedură de urgenţă, cred că, în trei săptămâni, o lună, ne vom apuca de reparaţii. Le vom face pe toate odată. Va fi o procedură de achiziţie, dar pe urgenţă. Deja suntem la faza de cerere-ofertă. Am găsit un constructor, până la urmă, dispus să facă lucrarea, dar cu destulă greutate. În această săptămână, trebuie să vină cu o ofertă de preţ. Din acest moment, urmează contractarea, dacă vine cu o ofertă acceptabilă. După aceea, managementul de trafic trebuie aprobat de către Poliţia Rutieră, dus la IGPR la Bucureşti. Până vom avea toate documentele, durează cam o lună”, a declarat, pentru Ionuț Jifcu, Adrian Motorga, șeful SDN Slatina.

Evident că, pe durata lucrărilor, autoritățile vor institui restricții de circulație, urmând ca circulația rutieră să se desfășoare pe câte un singur sens de mers, cu așteptări lungi, ținând cont de traficul de coșmar pe DN 65 – E 574, Slatina – Craiova.

„Podul nu va fi închis de tot, ci se va circula alternativ. Sunt două gropi pe un sens şi alte două pe celălalt sens. O să fie restricţii, cam 20 de zile. Dacă până acum vorbeam de zece zile, de această dată fiind vorba de două sensuri de circulaţie, perioada de lucru se înmulţeşte cu doi”, a mai precizat, pentru același jurnalist, Motorga.

Nu este pentru prima oară când Podul de peste Olt este băgat în acest gen de reparații. În martie, anul acesta, drumarii au fost nevoiți să găsească soluții la o fisură apărută în carosabil anul trecut și care, pentru că nu s-au făcut reparații, luase proporții de crater. Peste crater a fost fixată o placă de metal.

Podul de peste râul Olt are nevoie urgentă de o reparație capitală și, deși autoritățile au tot anunțat că asemenea lucrări urmează să aibă loc, încă nu au fost găsite soluțiile financiare până acum.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here