Sute de călători au rămas izolaţi pe câmp, în Olt, după ce trenul cu care se deplasau a rămas fără locomotivă din mers

Peste 300 de oameni s-au trezit izolați în câmp, la Radomirești, judeţul Olt, marți dimineața, după ce locomotiva trenului cu care călătoreau, InterRegio 1696 Timișoara – București, s-a desprins de tren și a gonit mai departe. Incidentul a avut loc în jurul orei 8.00, călătorii reluându-şi drumul după o oră.

Informaţia a fost confirmată de oficialii CFR Călători.

„Marţi, 18 iulie 2017,  în jurul orei 08 dimineaţa, trenul InterRegio 1696 Timișoara – București a frânat automat în zona Radomireşti din cauza unei probleme apărute în circulaţie.

Cei aproximativ 300 pasageri au fost în siguranță şi şi-au continuat călătoria cu acelaşi tren. Garnitura şi-a reluat traseul, după aproximativ  o oră de staţionare şi după realizarea mai multor manevre a locomotivelor în zonă.

Citeşte şi Începe calvarul pentru şoferi pe DN 65, la ieşire din Slatina: Podul Olt intră în reparaţii/Cum se va circula

La acest moment sunt cercetate cauzele care au condus la incident”, se arată într-un comunicat postat pe site-ul companiei.

Călătorii au trecut prin clipe de groază.

Citeşte şi Tribunalul Olt a decis: Ce se întâmplă cu traficanţii de droguri care vindeau substanţe interzise copiilor

”Eram cu 15 kilometri înainte de Dragomirești, în câmp. Am auzit un sunet, ca de ruptură metalică, apoi trenul a încetinit și a oprit. Locomotiva, care se desprinsese de noi, a aplecat mai departe. După un timp ni s-a explicat că s-a rupt bulonul, iar acela fusese sunetul pe care l-am auzit. A durat o oră ca locomotiva să se întoarcă”, a povestit, pentru evz.ro, Alina Vitcovschi, o timișoreancă ce se afla în tren.

Citeşte şi Una dintre cele mai CUNOSCUTE bănci PLEACĂ din România. Cum sunt afectaţi clienţii/Banca are sucursale şi în Olt

Citeşte şi Consilierii locali ai Slatinei își majorează indemnizațiile/Cât vor încasa în fiecare lună

Bulonul este un șurub de mari dimensiuni folosite în lucrări de inginerie, mașini grele, căi ferate, etc. În acest ultim caz, buloanele ”leagă” între ele vagoanele, respective locomotive de restul garniturii de tren. În mod normal, buloanele se folosesc cu o șaibă  corespunzătoare, care în general stă sub presiune, explică evz.ro.

Citeşte şi DELAPIDARE de sute de mii de lei la Caracal/ Ce măsură au luat procurorii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here