Agenţia Județeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Olt dispune, prin intermediul Reţelei EURES, de 19 posturi pentru lucrătorii calificaţi în domeniul hotelier – gastronomic care doresc să desfășoare o activitate sezonieră sau permanentă în Germania, oferite de Hotel Marriott Frankfurt și alți angajatori germani, reprezentați de Agenția Federală de Muncă – Serviciile de Plasare Internațională Hessa. Pentru ocuparea acestor posturi vacante se va organiza selecţie ȋn luna octombrie, la Brașov.
Este vorba de opt posturi de ospătar, două posturi de recepționer, patru posturi de bucătar/commis de cuisine, un post de coordonator de evenimente, un post de sous chef, un post de organizator salon mic dejun, un post de agent operațiuni hotel și de un post agent servicii clienți, potrivit aJOFM Olt. Posturile sunt oferite de Hotel Marriott Frankfurt și de alți angajatori germani, reprezentați de Agenția Federală de Muncă – Serviciile de Plasare Internațională Hessa. Pentru ocuparea acestor locuril vacante se va organiza selecţie la Brașov, ȋn luna octombrie 2017.
Pentru ocuparea posturilor vacante, trebuie ȋndeplinite următoarele condiții:
- pentru posturile de ospătar: calificare profesională și experienţă în domeniu, precum și cunoștinţe bune/foarte bune de limbă germană și engleză (nivel B1/B2);
- pentru posturile de recepționer: calificare profesională și/sau experienţă in domeniu, abilități de utilizare a programului de rezervare Opera și cunoștinţe foarte bune de limbă germană și engleză (nivel C1/C2);
- pentru posturile de bucătar/commis de cuisine și sous chef: calificare profesională și experiență ȋn domeniu, precum și cunoștințe bune/foarte bune de limbă germană (nivel B1/B2) sau de limbă engleză (nivel C1/C2);
- pentru postul de coordonator evenimente: studii universitare ȋn domeniul turismului și experiență ȋn organizarea de evenimente, abilități de contabilitate și de utilizare a programului Opera Sales & Catering, precum și cunoștinţe foarte bune de limbă germană și engleză (scris, vorbit – nivel B2/C1);
- pentru posturile de organizator salon mic dejun, agent operațiuni hotel și agent servicii clienți: calificare profesională și/sau experiență ȋn domeniu, abilități de contabilitate și de utilizare a programelor Opera, Micros 9700 și/sau Simphony și cunoștințe foarte bune de limbă germană și engleză (scris, vorbit – nivel B2/C1).
Contractele de muncă pot fi pe durată determinată, de 12 luni, cu posibilitate de prelungire, sau pot fi permanente. Salariul oferit este de 1800 – 2250 euro brut/lună, pentru posturile de ospătar și sous chef, 1850 – 2095 euro brut/lună, pentru posturile de bucătar/commis de cuisine, 2095 euro brut/lună, pentru posturile de recepționer, organizator salon mic dejun, agent operațiuni hotel și agent servicii clienți, 2000 – 2500 euro brut/lună, pentru postul de coordonator evenimente.
Angajatorii pot asigura cazarea gratuit sau contra cost ori oferă sprijin în vederea găsirii unei locuinţe.