Podul Olt va fi închis circulației UN AN/Ce firme sunt în cărți pentru reabilitarea construcției/DOCUMENT

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) estimează că Podul de peste Olt de la Slatina va intra în lucrări de reabilitare în iunie anul acesta și că DN 65-E 574 va rămâne închis circulației pe pod nu mai puțin de un an de zile.

Deocamdată, licitația publică privind atribuirea contractului de execuție este în desfășurare, trei asocieri de firme intrând în cursă pentru câșigarea contractului.

Este vorba despre SC Domarcons SA Craiova (lider de asociere) – SC Luka Way SRL, SC Conarg Construct SRL Pitești (lider de asociere) – SC Infra System Proiect SRL și Guidi Costruzioni SRL (lider de asociere) – Preve Costruzioni SPA – Groma Societa Di Ingegneria – Societa a Responsabilita Limitata Semplificata.

Potrivit anunțului de licitație, valoarea contractului este de peste 26,3 milioane de lei, bani ce vor fi puși la dispoziție din bugetul de stat. Perioada de execuție va fi de 12 luni, iar perioada de garanție va fi de 60 de luni.

Încă nu se știe care vor fi variantele pentru circulația rutieră pe perioada lucrărilor, acestea urmând să fie stabilite după finalizarea licitației.

Nu este pentru prima oară când Podul de peste Olt va fi restricționată sau închisă total circulației rutiere. În martie, anul trecut, drumarii au fost nevoiți să găsească soluții la o fisură apărută în carosabil cu câteva luni înainte și care, pentru că nu s-au făcut reparații, luase proporții de crater. Peste crater a fost fixată, atunci, o placă de metal.

În iulie și august 2017, traficul rutier a fost restricționat din nou și, în două rânduri, închis total, pentru lucrări de reparaţii din cauza mai multor gropi apărute în carosabil.

De două ori, șoferilor le-a fost pusă la dispoziţie atunci o altă rută, pe DJ 546, Slatina (Catedrală) -Teslui – Moșteni – DN 64, Strejești – Pleșoiu – DJ 677, Salcia – DN 65. În rest, pe durata reparaţiilor s-a circulat alternativ, pe un singur sens.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here