Adrian Chesnoiu, noul administrator public al Caracalului, vrea întâlniri periodice cu cetățenii

Noul administrator public al Primăriei Caracal, Adrian Chesnoiu, spune că decizia de a se suspenda din funcția de director general al al Agenției pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR) pentru a intra în echipa administrației caracalene a luat-o după mai multe analize făcute împreună cu președintele PSD Caracal, Ion Doldurea.

Spunând că este omul faptelor, nu al vorbelor, Chesnoiu și-ar dori un contact direct și periodic cu cetățenii, pentru dezbaterea și identificarea soluțiilor la problemele comunității.

Toate acestea se regăsesc într-un comunicat de presă al noului city-manager.

Am decis să mă suspend activitatea de director general al Agenției pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR), pentru a mă alătura echipei Primăriei Caracal în funcția de Administrator Public al orașului (City Manager). Decizia mea a fost determinată de analizele constructive făcute cu domnul Marian Doldurea, pe care îl respect și a cărui prezență activă în viața comunității noastre este o garanție pentru mine că în Caracal se dorește o schimbare reală și în bine.

Îmi doresc să trăiesc într-o comunitate activă, în care să primeze respectul pentru semeni, buna credință și încrederea în oamenii de lângă noi.

Ca City Manager primul meu gând este legat de deschiderea instituțiilor publice spre cetățean. Administrarea treburilor orașului nu trebuie să fie exclusiv apanajul funcționarilor publici. De aceea eu promovez ideea de parteneriat cu comunitatea, în care întâlnirile periodice cu cetățenii, pentru dezbaterea și identificarea de soluții la problemele noastre, ale tuturor, să devină o realitate și nu un deziderat. Împreună cu concetățenii noștri putem să administrăm mai bine orașul, și nu oricum, ci cu respect și în interesul lor.

Sunt omul faptelor, nu al vorbelor!
Am în minte câteva priorități: unele țin de evenimente imediate precum desfășurarea în condiții de siguranță a examenelor de finalizare a clasei a VIII-a și a XII-a dar și îmbunătățirea serviciilor oferite de Spitalul Municipal Caracal, mai ales în perioada în care funcționează ca spital suport pentru Covid 19. Altele sunt legate de: siguranța cetățeanului, creșterea calității vieții locuitorilor orașului nostru, reabilitarea spațiilor publice, salubrizarea, eficientizarea folosirii banului public, problema câinilor fără stăpâni, extinderea infrastructurii de apă, canal, reabilitarea străzilor.

Proiectele pe care le gândesc doresc să le discut cu cetățenii, prin reprezentanții lor, astfel încât ele să răspundă nevoilor reale ale caracalenilor.

În toată activitatea mea am impus, chiar cu riscul să deranjez, trasparența decizională și transparența folosirii banilor publici. Voi susține și în relația cu cetățeanul aceste principii: orice locuitor al Caracalului trebuie să știe ce gândește să facă administrația orașului pentru creșterea calității vieții sale și cum folosește banul public.

Vreau, ca orice cetățean al orașului nostru, să mă plimb pe străzi fără praf și gunoaie aruncate la întâmplare, să locuiesc într-o urbe cu apă potabilă și canalizare în sisteme integrate, vreau un ambient prietenos, în care să valorificăm potențialul cultural și istoric al zonei.

Pentru ca aceste nevoi cetățenești să fie satisfăcute trebuie să construim un parteneriat funcțional între administrație și cetățeni, și cred că le vom dovedi că implementarea rapidă a unor măsuri eficiente vor schimba în bine orașul nostru.

Sunt adeptul ideii că acolo unde se vrea, se poate și, ca administrație, putem dovedi respectul față de cetățean, față de istoria orașului și valorile comunității”, declară Adrian Chesnoiu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here