OLT-ALERT a tras linie în privinţa audienţei pe anul 2015. Cifrele rezultate din calculele efectuate pe baza datelor înregistrate de Google Analytics sunt unele destul de bune ţinând cont că OLT-ALERT are puţin peste doi ani de când a apărut pe piaţa mass-media. În plus, spre sfârşitul anului 2014 a trebuit s-o luăm de la capăt pe o nouă platformă după luni bune de pauză pentru că site-ul a fost spart de hackeri.
Bunăoară, în 2015 OLT-ALERT a fost accesat de 131.953 de utilizatori unici. Site-ul nostru a înregistrat 209.267 de sesiuni şi aproape 329.923 de accesări. Cea mai mare audienţă la nivelul unei zile a fost înregistrată în data de 2 februarie 2015, când site-ul a fost accesat de 7.961 de utilizatori unici, în aceeaşi zi înregistrându-se 8.207 sesiuni şi 8.893 de afişări. Luna de vârf a fost însă aprilie, când OLT-ALERT a fost accesat de peste 42.000 de ori. De asemenea, cifrele mai arată faptul că majoritatea dintre utilizatorii care au accesat site-ul au ales să revină regulat pe portalul nostru.
Cifrele nu sunt spectaculoase, dar ele ne onorează ţinând cont că portalul nostru are doar puţin peste doi ani pe piaţa mass-media. În plus, spre sfârşitul anului 2014 a trebuit s-o luăm de la capăt pe o nouă platformă după luni bune de pauză pentru că site-ul a fost spart de hackeri. De altfel, site-ul se confruntă şi acum cu atacuri repetate, mai ales după apariţia anumitor dezvăluiri, aşa că a trebuit să îşi îmbunătăţească sistemul de apărare prin investiţii importante.
Cu toate acestea, OLT-ALERT îşi va păstra politica editorială actuală. Potrivit estimărilor noastre, cifrele audienţei se vor dubla în 2016, ţinând cont că este an electoral, cu două rânduri de alegeri. Iar OLT-ALERT va pune lupa pe fiecare candidat în parte, astfel încât cititorii noştri să îi poată alege în cunoştinţă de cauză pe cei care îi vor reprezenta şi le vor administra taxele şi impozitele.