Mai mulți MORȚI și zeci de RĂNIȚI pe DN 65, la Pădurea Saru/Un senator de Olt cere ministrului Transportului să intervină

Numărul mare de accidente rutiere produse în Olt pe DN 65 – E 574, în zona Pădurea Saru, soldate cu mai mulți morți și zeci de răniți doar anul acesta, a făcut-o pe senatoarea Siminica Mirea să ceară ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, să se implice în montarea unor separatoare de sens pe acest segment de drum.

Cel mai grav accident petrecut în zona Pădurea Saru a avut loc în luna aprilie a acestui an, soldat cu nu mai puţin de cinci morţi, dintre care patru membri ai unei familii din Craiova, o femeie de 33 de ani care se afla la volan, soțul ei, de 38 de ani, și cei doi copii ai lor, de 3, respectiv 5 ani. În accident și-a pierdut viața și cunoscutul antrenor de tenis de masă Mihai Bobocică, tot din Craiova, de 63 de ani.

Citește și Senatul a votat MAJORAREA salariilor pentru polițiști și pentru civilii din apărare, ordine publică şi securitate naţională

Un alt accident grav în zona Pădurea Saru a avut loc luna trecută, când o femeie de 27 de ani, însărcinată în luna a șaptea, a murit pe loc. De asemenea, evenimentele rutiere petrecute pe DN 65 s-au soldat cu zeci de răniți.

Numărul mare de accidente soldate cu victime a făcut-o pe senatoarea de Olt Siminica Mirea să intervină în parlament, prin interpelarea ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, căruia îi cere să se implice pentru montarea unor separatoare de sens în zona cu pricina, măsură care, în opinia parlamentarului de Olt, ar reduce numărul evenimentelor rutiere.

Citește și Darius Vâlcov vrea să „fugă” din nou de justiția din Olt/ Cerere de ULTIMĂ ORĂ la Tribunalul Olt

„În județul Olt, pe o distanță de 2 kilometri, între Piatra Olt și Bobicești, în zona Pădurea Sarului, segmentul din Drumul European E574, numai de la începutul anului 2017 până în prezent s-au înregistrat opt morți și douăzeci de răniți grav și foarte grav. Pagubele materiale, în această perioadă, nu pot fi deocamdată estimate pentru că la nivelul firmelor de asigurări au loc, încă, discuții și negocieri.

Citește și Anunț de ULTIMĂ ORĂ din Parlament! Veste PROASTĂ despre alocațiile de stat

Chiar dacă Poliția Rutieră a introdus marcaje de limitare a vitezei în zonă, reducerea numărului accidentelor nu s-a produs conform estimărilor. Sancțiunile nu opresc drumul spre tragedii.

Citește și Concert de muzică de cameră într-un conac DISTRUS din Olt/ De ce o asemenea alegere

În aprilie 2017, pe 24, la Pădurea Sarului, în zona definită anterior, au murit cinci oameni. Cauza accidentului: intrarea pe contrasens a unui autotren cu probleme la o anvelopă de la semiremorcă.

Istoria fiecărui accident în parte este o tragedie. Nu este, însă, timpul și locul pentru o pledoarie individuală, pe toate cazurile petrecute în zonă.

Citește și ALERTĂ METEO: Se dezlănțuie natura în România! Până când este valabilă alerta meteorologilor

Singura soluție este introducerea parapeților din beton ca separator de sens, așa cum există, spre exemplu, pe DN 1, în zona Otopeni, unde după implementarea acestui proiect accidentele cu consecințe grave și deosebit de grave au scăzut ca număr. Chiar dacă implică costuri o asemenea investiție, chiar dacă dumneavoastră îmi veți spune că într-o zi vom avea o autostradă ca rută alternativă pentru traseul Pitești-Craiova, până atunci este extremă urgență! Niciun cost suplimentar nu e prea mult când e vorba de viața unui om!

Raportat la situația prezentată mai sus, vă adresez următoarea întrebare: «Câți oameni mai trebuie să moară pe Drumul European E 574 pentru a interveni cu separatoare de sens?»”, îl întreabă Siminica Mirea pe ministrul Transporturilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here