Grupul CEZ România închide centrele de relații cu clienții în zilele de 30 aprilie și 1 mai 

Centrele de relații cu clienții ale Grupului CEZ în România nu vor avea program de lucru cu publicul în zilele de 30 aprilie și 1 mai, anunță compania.

Pe parcursul zilei de 1 mai 2018, cu ocazia sărbătoririi Zilei Muncii, nu au fost planificate lucrări care necesită întreruperea alimentării cu energie electrică.

Totodată, echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, sunt mobilizate, însă, pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.

„Pentru orice informații legate de serviciile CEZ Vânzare, clienții pot apela INFO LINIA CEZ, număr unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din rețeaua națională, în intervalul orar 08:00 – 20:00.

Pentru a semnala deficiențele în alimentarea cu energie electrică, clienții din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispoziție de către operatorul de distribuție: 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea; 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională”, se precizează într-un comunicat al CEZ România.

Informațiile despre deficiențele din instalațiile electrice se pot transmite rapid și ușor, cu ajutorul codului locului de consum, fără că apelantul să aștepte să între în legătură cu un operator uman, după aproximativ 20 de secunde de la inițierea apelului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here