Cinci ingrediente naturale care previn inflamațiile și durerile de spate

Durerile de spate sunt cea mai nouă cauza a bolilor de coloana și sunt denumite bolile corporatistilor, deoarece peste 8 din 10 oameni care lucrează la birou suferă de astfel de probleme.

Tratamentele pentru astfel de dureri nu trebuie să fie doar medicamentoase. Medicii și nutriționiștii recomandă că durerile de spate să fie prevenite prin sport, stil de viață sănătos, diete și mișcare.

Însă există și anumite sfaturi specifice pe care ar trebui să le respectăm. Britanicii au descoperit de curând câteva ingrediente magice în tratarea durerilor de spate. Un om gospodar le va avea în bucătărie zi de zi. Iată care sunt acestea!

Uleiul de pește (o doză recomandată de 2000 mg pe zi)

Persoanele cu dureri de spate au nevoie de doze mai mari de grăsimi omega-3 pentru a ajută la reducerea inflamației, potrivit medicilor.Ba mai mult, specialiștii adaugă: Suplimentarea este adesea necesară deoarece majoritatea dietelor noastre nu includ dozele necesare." Doză recomandată de ulei de peste este de 2000 mg pe zi.

Turmericul (în doze de până la 1000 mg pe zi)

Doctorii consideră că „Extractul de turmeric conține curcumina, care este ingredientul activ care are abilități puternice anti-inflamatorii, efecte anti-îmbătrânire și acesta reduce durerea.

Enzime Proteolitice – le găsim în ananas

Aceste tipuri de enzime lupta împotriva durerii și cu ajutorul substanțelor active, precum bromelaina sunt niște anti-inflamatorii de succes. Doză recomandată este în jur de 500 mg pe zi.

MSM – Complex de vitamine și substanțe active găsit în porumb, roșii sau majoritatea fructelor

Este un complex de substanțe naturale active, extrem de benefic în tratarea durerilor și spasmelor musculare. Este eficient în întărirea oaselor și specialiștii spun că MSM este un supliment antiinflamator care lucrează de multe ori pentru a ajută la reconstruirea cartilajului osos. De asemenea, poate ajută la ameliorarea spasmelor musculare. Doză poate fi între 2000 și 8000 de miligrame pe zi.

Magneziul – 400 – 500 MG pe zi fac minuni

Și magneziul lupta împotriva durerilor de spate. Durerile de spate pot fi astfel combătute dacă introducem zilnic în meniul nostru o banană, un kiwi sau o porție de semințe de in. Acestea sunt trei dintre cele mai bogate alimente în magneziu.

Specialiștii spun că magneziul este mineralul natural pentru relaxare. Acesta ajută lrelaxarea mușchilor și la eliminarea stresului. Doză recomandată este între 400 – 500 mg la pe zi, însă în cazul în care observăm stări de diaree trebuie să micșorăm doză.

Introduceți aceste elemente în viață voastră de zi cu zi și veți ține la distanță durerile de spate și problemele pe care le presupun acestea.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here