Cinci angajați ai Companiei de Apă Olt, confirmați pozitiv cu COVID-19. Activitatea Biroului Unic, suspendată

Compania de Apă Olt anunță, că, în urma testelor efectuate, cinci angajați ai din cadrul TESA au fost confirmați pozitiv cu COVID-19.

În urma anchetelor epidemiologice efectuate atât de DSP Olt, cât și de personalul specializat din cadrul Companiei de Apă Olt a rezultat că toți cei cinci angajați nu au luat virusul din interiorul companiei, se arată într-un comunicat al CAO.

„Nu există cazuri de îmbolnăviri în rândul persoanelor care asigură alimentarea cu apă a orașelor și comunelor din aria de operare a Companiei de Apă Olt, personalul de intervenții sau din rândul cititorilor încasatori.

Compania de Apă Olt a luat, pe toată perioada pandemiei, toate măsurile care se impun – dezinfecția săptămânală a tuturor spațiilor, asigurarea de dezinfectant și măsti de protecție angajaților, termoscanare la intrarea în companie și testarea celor care au prezentat simptome specifice”, se precizează în comunicat.

Având în vedere situația epidemiologică, CAO va suspenda, pe perioada nedeterminată, activitatea Biroului Unic.

„Măsura a fost luată pentru a-i proteja atât pe beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare, cât și pe angajații noștri care lucrează cu clienții”, se mai arată în comunicatu CAO.

Pentru a obține informații sau a depune documente pentru obținerea de avize și autorizații, punem la dispoziția clienților adresa de e-mail: clienti@caolt.ro, serviciul poștal sau numărul de telefon: 0728 851 752.

Acestea vor fi soluționate în cel mai scurt timp, iar clienții vor primi răspunsurile pe e-mail sau prin poștă.

Pentru sesizarea problemelor legate de sistemul de alimentare cu apă și canalizare, dar și alte interventii pe rețele, cetățenii au la dispoziție numărul de telefon de la Dispecerat: 0249.423.419.

„Activitatea la casieriile Companiei de Apă Olt se desfășoară după program normal, dar facem apel la cetățeni să păstreze distanța față de ceilalți clienți aflați în incinta casieriei.

Pentru plata facturilor, recomandăm clienților noștri utilizarea metodelor de plată on-line, card bancar. Clienții noștri au la dispozitie și aplicatia CAOmobile, pe care o pot folosi pentru a evita deplasările la casierii.

Compania de Apă este alături de beneficiarii serviciilor publice de alimentarea cu apă și canalizare, cu toate informațiile de care au nevoie și cu interventii prompte, în caz de avarii pe retelele de apă, dar trebuie să fim cu toții responsabili și să ne protejăm unii pe alții.

Vă mulțumim pentru înțelegere!”, mai spun reprezentanții CAO SA.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here