Minunea drumului expres Craiova-Slatina-Pitești nu a ținut prea mult: Licitațiile lucrărilor, contestate de Strabag

Strabag, cel mai mare constructor din România, a contestat săptămâna trecută licitaţiile la drumul expres Craiova – Piteşti, cerând printre altele prelungirea termenelor de depunere a ofertelor. Asta după ce Compania de Drumuri le amânase deja până la finele lunii octombrie.

Citește și Ce spun medicii despre tânăra de 18 ani din Balș dusă în COMĂ la spital în urma accidentului de sâmbătă: Primele 72 de ore sunt critice

Săptămâna aceasta, pe 11 şi 12 octombrie, urmau să fie depuse ofertele pentru construcţia celor patru tronsoane ale şoselei de mare viteză Craiova – Piteşti, cerută şi de către americanii de la Ford, potrivit economica.net.

Citește și De Ziua Recoltei la Slatina, produse agroalimentare la prețuri de producător/Vine și ministrul Agriculturii

Săptămâna trecută, Strabag, firmă deţinută de austrieci, a depus însă contestaţii la licitaţiile pentru tronsoanele 1, 3 şi 4, scrie contraataculargesului.ro. Strabag cere suspendarea procedurilor până la soluţionarea contestaţiilor, prelungirea termenelor de depunere a ofertelor, dar şi remedierea documentaţiilor. Licitaţiile pentru proiectarea şi execuţia celor patru tronsoane ale drumului expres Craiova – Piteşti au fost lansate pe 8 iulie 2017. Valoarea estimată a contractelor este:

Citește și Formularul 110: Cum recuperezi banii plătiți în plus statului ca impozit pe venit?

– tronson 1: 479,80 milioane de lei
– tronson 2: 671,38 milioane de lei (lot1) şi 804,96 milioane de lei (lot2)
– tronson 3: 904,18 milioane de lei
– tronson 4: 909,66 milioane de lei.

Citește și Trei tineri din Olt, de 18, 20 și 22 de ani, au ajuns la spital după ce s-au răsturnat cu mașina/Imagini cu mașina făcută praf

Întregul proiect al drumului expres, cu o lungime de 121 km, are o valoare de aproximativ 820 milioane euro. Proiectarea celor 4 tronsoane urmează să dureze 12 luni, iar execuția 24 luni. Drumul ar trebui să contribuie la dezvoltarea economică a zonei de S-V a României și va asigura corelarea cu proiectele de mare infrastructură deja demarate la nivelul Coridoarelor IV și IX Pan Europene, aflate în diferite stadii de implementare.

Citește și Ce nu se știe despre teribilul accident de la Balș soldat cu 2 morți și 3 răniți grav: Nu a fost doar accident rutier

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here