Proiectul drumului expres Craiova-Pitești a ajuns la Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice

Documentația pentru proiectarea și execuția tronsoanelor 3 și 4 ale drumului expres Craiova-Piteşti au fost înaintate, recent, Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP), spre validare, a anunțat, printr-un comunicat, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Întregul proiect, cu o lungime de 121,115 km  are o valoare estimată de 3.770.640.827,48 lei, fără TVA.

Județul Olt va fi traversat de tronsoanele 2 și 3, drumul expres urmând să treacă pe raza localităților Balş, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Slatina şi Valea Mare, Priseaca, Scornicesti, Optași, Tatulești, Colonești.

Citește și Mai mulți fermieri din Olt au încercat să vândă pietre în loc de legume unei fabrici din Topoloveni/FOTO+VIDEO

„Pe cei 121,115 km  ai drumului expres Craiova – Pitești se va putea circula cu o viteză de 130 de km la oră. Acest drum va avea  4 benzi de circulație ( 2 benzi pe sens) şi  va beneficia de toate elementele de siguranță specifice unei autostrăzi. Principalul element care va face diferența între drumul expres Craiova-Piteşti și o autostradă este banda de urgență de 1,5 m. S-au făcut toate eforturile pentru ca  proiectul să beneficieze de finanțare nerambursabilă în actualul exercițiu financiar, iar pentru a putea fi deschis circulatiei cu aproximativ 3 ani mai devreme, CNAIR SA a decis, printre altele, să utilizeze resursele existente. Un element important în atingerea acestui obiectiv este și existența unui acord de mediu valabil”, se arată în comunicatul CNAIR.

Citește și Liderul PSD Olt, Paul Stănescu, îl CONTRAZICE pe Dragnea în privința lui Darius Vâlcov/VIDEO

Documentația pentru proiectarea și execuția primelor două tronsoane ale drumului expres a fost trimisă, încă de la începutul acestei săptămâni, la ANAP

Citește și USAMV Slatina a trimis lumii o nouă promoție de absolvenți/FOTO-VIDEO

Drumul expres Craiova – Pitești va asigura o conexiune corespunzătoare a zonei de Sud – Vest a României la Coridorul IV Pan European și va ajuta la corelarea cu proiectele de mare infrastructură, deja demarate la nivelul Coridoarelor IV și IX Pan Europene.

Citește și Paul Stănescu dă din casă: Cum s-a născut criza PSD/Întâlnirea de la Băneasa-VIDEO

Citește și PSD Olt susține deciziile Comitetului Executiv Național în problema Grindeanu/VIDEO

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here